Gränslösa möten

Värdegrund är temat för ett projekt inom Landstinget Halland. Under två dagar hölls en värdegrundsmässa dit alla anställda bjöds in den 21-22 april. Över 3000 personer besökte mässan som hölls i Sparbankshallen i Varberg ena dagen och på Halmstads teater den andra dagen. Ett av många teman var "Gränslösa möten". Under en dryg halvtimme fick mina kollegor och medarbetare möta de människor vi arbetar med på andra sidan jordklotet och få en inblick i vårt arbete. Jag kände ett fantastiskt stöd från publiken (även om det nu inte var alla 3000 som lyssnade till just mig). Men för de som var där tror jag att just det mötet både berörde och gav perspektiv.

Birgitta Jönsson, smittskyddssköterska


Värdegrundsmässan: Landstinget Halland möter Mbekweni


Kommentarer
Postat av: Ylva Källman

Vilken fin blogg ni har gjort! Så härligt att kunna följa ert arbete på virtuell väg!

När man läser bloggen inser man vilket enormt arbete som ligger bakom - både tankearbete och verklig handling, hur mycket ni gör där nere och hur mycket ni gör här uppe i Sverige!

Stort tack Birgitta för att din presentation av Sydafrika-projektet, din berättelse berörde mig djupt och fortsätter att värma mitt hjärta!

Ska med spänning och nyfikenhet följa bloggen i fortsättningen.

Lycka till med ert arbete!

kramar Ylva

2009-04-24 @ 12:04:56
Postat av: Tobias Gillberg

Vilket fantastiskt projekt, man blir full av energi!



/Tobias

2009-05-06 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0