Tillbaka i Sverige

Nu är alla i gruppen, förutom Iwe, tillbaka i Sverige igen. Det har varit en händelserika och fantastiska  veckor i Mbekweni. När vi nu är hemma igen så kommer aktiviteten på bloggen att minska. Vi kommer att fortsätta lägga ut händelser som vi gärna vill förmedla. Men av naturliga skäl blir det inte så intensivt som de senaste veckorna.

Du, som vill stödja vårt arbete är välkommen att  ge ett bidrag till HallandsCenterns Sydafrikaprojekt bg. 5293- 0948.
Du kan också bli månadsgivare till ovanstående bankgironummer.
Det är också möjligt att ge ett bidrag som födelsedags-, minnes- eller julgåva.
Tack på förhand!

Projektgruppen
/Helene A

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej!

Hoppas ni har det bra. Jag har letat för att hitta nya inlägg på bloggen, men jag har kanske missat något. Har vi ändrat bloggsida? Jag tänker på er och är med er i tankarna. Hälsa alla från mig.

Kram

Maggan

2009-10-20 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0